شستشوی فرش

پس از ثبت سفارش کارشناسان ما با شما تماس میگیرند و فرش های شما را تحویل می گیرند و با مدرن ترن متد قالیشویی و با استفاده از شوینده های با کیفیت فرش های شما را شستشو می کنند . حالا بهتر است برای شما مراحل شستشوی فرش در قالیشویی آس تهران را بررسی کنیم. پس از دریافت فرش به وسیله مسئول پذیرش و تحویل آن به کارخانه تا ارسال مجدد آن برای مشتریان مراحل مختلفی برای شستشوی فرش انجام می شود که ما از اول تا آخرین مرحله را برای شما توضیح می دهیم .

قالیشویی آس تهران

شستشوی فرش

خدمات قالیشویی آس تهران بسیار متنوع است و تنها محدود به شستشوی قالی و موکت نمی باشد و می توانیم به خدمات دیگری مثل شستشوی فرش دستباف و فرش ماشینی، خدمات اعلاشویی به درخواست مشتری ، شستشوی انواع موکت ، شستشوی فرش های نفیس و تابلوفرش های گران قیمت ، تعمیر و ترمیم فرش ها و تابلوفرش های آسیب دیده، شستشوی انواع مبلمان، و شستشوی پرده و خوشخواب و … اشاره کرد.
قالیشویی آس تهران

شستشوی فرش

مراحل شستشوی فرش در قالیشویی آس تهران :

مرحله اول : پس از دریافت فرش شما و انتقال آن به کارخانه کارشناسان ما فرش را بررسی می کنند و بعد از تایید سلامت فرش آن را به مرحله شستشو می فرستند . اگر در هنگام کارشناسی فرشی مشکل داشته باشد و تایید نشود با مشتری تماس گرفته می شود و اگر مشتری تصمیم به اصلاح عیوب فرش کند که هزینه آن درج می شود و اگر مشتری نخواهد آسیب دیدگی و عیوب فرش اصلاح شود و در خواست باز پس گیری فرش را داشته باشد ، فرش معیوب را بدون شستشو به مشتری باز میگردانیم .

مرحله دو : در این مرحله خاک و گرد و غبار از روی فرش برداشته می شود ، اگر فرش شما خیلی کثیف باشد در حالتی که گرد و خاک در مغز آن رفته باشد فرش شما را داخل خاک گیر مکانیکب قرار می دهیم تا با چرخش های تند و دورانی تمام خاک و گرد و غبار از مغز فرش خالی شود .

شستشوی فرش

مرحله سه : در این مرحله رنگ فرش شما بررسی می شود به عبارتی برسی میکنیم که از لحاظ پایداری و ثبات فرش شما تست می شوند تا آسیبی به فرش های شما نرسد .

مرحله چهار : در قالیشویی آس تهران مراحل اسلامی هم اجرا می شود ، با جاری کردن آب روان فرش شما را کر اسلامی می دهیم و به عبارتی آبکشی می شود و برای تمام فرش ها آبکشی از پشت و روی انجام می شود و الزامی است . پس خیال شما از نظر پاک بودن فرش راحت باشد .

مرحله پنج : در قالیشوی آس تهران از ماده های شوینده با کیفیت استفاده می شود ، از ماده شوینده ملایم برای از بین بردن لکه های غیر پایدار و چربی های رونده استفاده می شود و بعد از این مرحله لکه های پایدار تازه دیده می شوند . ریشه های فرش هم چند مرتبه به آرامی و با دقت شسته می شود .

مرحله شش : برای شستشوی کامل فرش از مواد شوینده استاندارد استفاده می شود و چند مرحله این کار انجام می شود ( یعنی بعد از شستشوی فرش و آبکشی فرش دوباره مواد شوینده استفاده میشود تا فرش شما تمیز شود .

مرحله هفت : و در مرحله آخر شستشوی فرش ، آب با فشار بسیار قوی به فرش پاشیده می شود و با پارو های مخصوص تمام مواد شوینده باقی مانده در پرز ، الیاف و حتی مغز فرش از آن خارج می شود و این کار چندین بار انجام می شود تا فرش شما به خوبی تمیز شود و مواد شوینده ای در فرش باقی نماند .

مرحله هشت : در مرحله پایانی شستشو ، آب با فشار به روی فرش پاشیده و به کمک پاروهای مخصوص و جریان شدید آب، مواد شوینده باقی مانده را از لا به لای پرزها، الیاف و مغز فرش بصورت کامل خارج نموده، این عمل از زوایای گوناگون چندین بار تکرار تا فرش تهی از مواد شوینده شود. در صورت درخواست و سفارش مواد ضد بید به فرش زده می شود. بعد از شستشو به مرحله آبگیری و و خشک شدن فرش می رسیم .

شستشوی فرش

مرحله نه : بعد از شستشوی کامل فرش به مرحله آبگیری می رسیم در این مرحله فرش را در دستگاه های آبگیری مکانیکی قرار می دهند تا به کمک این دستگاه نود درصد آب گرفته شود تا فرش به مرحله بعد هدایت شود . اگر آب به مدت زیادی در داخل فرش باقی بماند باعث پوسیدگی فرش می شود. روش کار به این شکل است که فرش را باید لوله کرد و داخل دستگاه قرار داد و سپس دستگاه با چرخش و در واقع با نیروی گریز از مرکز باعث می شود تا آب های داخل فرش از آن خارج گردد.

مرحله ده : در این مرحله فرش ها را باز کارشناسی می کنیم تا در صورت مشکل باز به چرخه شستشو باز گردد ، اگر کارشناسان ما حکم تایید بر فرش بزنند فرش در محوطه کارخانه قالیشویی آس تهران که در آن شن های بسیار تمیز و شسته شده قرار دارد پهن می شود و در زیر نور خورشید قرار می گیرد و برس هم به سمت خواب فرش کشیده می شود . با تابش خورشید فرش شما به آرامی خشک می شود و نور آفتاب یه الیاف فرش نفوذ می کند و باعث از بین رفتن بید و کپک فرش می شود .
(خشک کردن فرش به این صورت انجام که فرش ها به صورت پشت و رو به آفتاب آوزان خواهند شد تا در مقابل نور خورشید ضد عفونی شوند و بوی نای حاصل از رطوبت از آن خارج گردد)

 

مرحله یازده : آماده سازی و ارسال فرش برای مشتری ، فرش شما داخل یک نایلکس پیچیده خواهد شد و به ماموران حمل و نقل تحویل داده می شود تا فرش به دست مشتری برسد . . قالیشویی آس تهران فرش ها را درخشان و تمیز، و با حفظ استحکام و کیفیت آنها، به مشتریان تحویل می دهد .

 

برای سفارش آنلاین خدمات قالیشویی آس تهران از این فرم استفاده کنید . در صورت ارسال فرم زیر، همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.