مــقالات و آموزش های کــاربردی

بهترین قالیشویی تهران

بهترین قالیشویی تهران

بهترین قالیشویی تهران از نظر مردم، قالیشویی است که خدمات قالیشویی خود را به موقع ، با کیفیت و با توجه به نرخ اتحادیه قالیشویی تهران ارائه دهد . وقتی در مورد بهترین قالیشویی تهران تحقیق میکنید باید همه ویژگی های مثبت قالیشویی را بررسی کنید تا مشتری های خود را راضی نگه دارند . قالیشویی آس تهران به عنوان بهترین و ارزان‌ ترین قالیشویی تهران در تلاش است تا با استفاده از بروزترین متدهای دنیا ،افراد متخصص و کارشناسان حرفای در این زمینه و ابزارهای کارآمد و پیشرفته، بهترین خدمات را ارائه داده و شما را به یکی ازدوستان همیشگی خود تبدیل کند. قالیشویی آس تهران به شما مشتریان عزیز ضمانت می دهد می‌دهد تا فرش‌هایتان را با سلامت کامل و بدون کوچک‌ترین آسیبی به شما تحویل دهد . اگر به دنبال بهترین قالیشویی تهران هستید تا با اعتماد کامل ، فرش‌ خود را به آن‌ها بسپارید ، قالیشویی آس تهران می‌تواند به بهترین شکل امانت‌دار شما باشد .

ارزانترین قالیشویی

در گذشته اکثر مردم خودشان شست و شو فرش را انجام می دادند و اثری از قالیشویی نبود . اما امروزه به دلیل افزایش جمعیت و فرهنگ آپارتمان نشینی، دیگر زمان و حتی فضایی وجود ندارد که فرد بتواند فرش را بشوید. همین مسئله باعث می شود تا مردم شهر های بزرگ همچون تهران برای شستشو فرش، موکت و غیره به دنبال بهترین قالیشویی تهران باشند . شاید برای شما سوال پیش بیاید که چگونه میتوان بهترین قالیشویی تهران را پیدا کرد؟ در پاسخ به این سوال باید ذکر کنیم ما تصمیم داریم در این مقاله ۱۰قالی شویی آس تهران را به شما معرفی کنیم که جزو بهترین قالیشویی تهران می باشد و علاوه بر آن جزو ارزانترین قالیشویی های می باشد.

ویژگی های یک قالیشویی خوب
اولین و مهمترین ویژگی یک قالیشویی خوب تعهد در کیفیت شستشو است . که این تعهد فقط زمانی اجرا میشود که یکی قالیشویی ساختار درستی از مراحل شستشوی فرش را شامل شود برای مثال از مواد شوینده درجه یک استفاده کند ، سالن شستشوی فرش های دستباف و ماشینی را از هم جدا کند ، پرسنل متخصصی برای شستشوی فرش های ظریف دستبافت ، ابریشم و… داشته باشد
دومین ویژگی یک قالیشویی خوب در تهران تعیین قیمت مناسب شستشو فرش، مبل ، موکت با نرخ اتحادیه است و قالیشویی آس تهران جزو ارزانترین قالیشویی ها می باشد .
سومین ویژگی یک قالیشویی معتبر تعهد در تحویل فرش است ، در ایام عید یا اوایل تابستان که فصل شستشوی فرش است، بعضی از قالیشویی ها فقط برای اینکه مشتریان خود را از دست ندهند خارج از توان خود سفارش شستشو را قبول میکنند و در تحویل دقیق فرش به مشکل میخورند که این خود یک مشکل جدی است که گاها به دعوا و شکایت بین مشتری و قالیشویی ختم میشود . ویژگی های دیگه ایی مثل سفارش آنلاین ، کاور کشی درجه یک و امثال این ها هم هستند که یک قالیشویی را معتبر میکند. قالیشویی آس تهرانهمه ویژگی هایی که بیان شد را دارد و با خیال راحت می توانید به این قالیشویی اعتماد کنید و مشتری وفادار ما باشید .

فرش ماشینی

ویژگی های یک قالیشویی خوب در شهر تهران:


این ویژگی ها را مشاهده کنید و پس از تماس با قالیشویی تهران در مورد هریک از این ویژگی ها بپرسید اگر تمامی موارد را رعایت میکنند فرشهایتان را به آنها بسپارید.
شوینده های درجه یک و نانو شویی برای فرش های دستباف و ماشینی
استفاده از دستگاه های مجهز و روز برای شستشو فرش، مبل و موکت
کادر متخصص شستشو
ضمانتنامه کتبی برای تمامی خدمات روی فاکتور
ارائه خدمات در ۷ روز هفته، حتی روزهای تعطیل
سرویس دهی در سراسر مناطق تهران
رعایت اصول اسلامی در شستشو و آبکشی
امکان ثبت سفارش آنلاین در ۲۴ ساعت شبانه روز
از تجهیزات به روز برای شستن فرش، موکت و تابلو فرش بهره می برد.
در زمان مشخص شده کار را تحویل می دهد.
تمامی مشکلات فرش مثل وجود لکه ها را بررسی کرده و از بین می برد.

چرا باید از قالیشویی استفاده کنیم؟


زیرا استفاده از قالیشویی مزیت های زیادی را به همراه دارد که چند نمونه از این مزایا (صرفه جویی در زمان، افزایش کیفیت شستشو، شستشو توسط کارکنان متخصص، شستشو با ماشین های مخصوص، ارائه خدمات انواع خدمات با ماشین ها و دستگاه های مخصوص) می باشد

چه خدماتی در قالیشویی آس تهران ارائه می‌شود؟


رنگبرداری برای فرش هایی که قبل از شستشو و از قبل رنگ دارد.
موگیری برای گرفتن پرزهای بعد شستشوی فرش با دستگاه مخصوص.
لکه برداری حرفه‌ای برای فرش‌هایی که با شستشوی عادی پاک نمی‌شوند.
خشکشویی فرش در تهران، در صورتی که فرش نیاز به شستشوی کامل نداشته باشد.
شستشوی انواع موکت، پتو، پشتی، ملافه، پرده با دستگاه فرش شویی و بخارشویی و … .
شستشو بدون چروک و بدون شکستگی فرش ها و آبگیری کامل بعد از شستشوی فرش در قالیشویی آس تهران.
شستشوی انواع فرش های دستبافت، فرش های اعلا، گل ابریشم با شامپو های متناسب با هر نوع فرش
شستشوی انواع فرش ماشینی ایرانی و خارجی با پیشرفته ترین دستگاه‌ها

قیمت قالیشویی چگونه محاسبه می شود؟


قیمت قالیشویی هایی که دارای مجوز می باشند توسط اتحادیه اعلام می شود و سپس مواردی مانند سایز فرش ، جنس فرش و نوع آلودگی مورد بررسی قرار میگیرد و قیمت اعلام میگردد برای مثال قیمت شستشو فرش ابریشمی 12 متری با فرش ماشینی 12 متری متفاوت خواهد بود و همچنین قیمت خدمات مختلف مانند لکه گیری ، رنگ برداری ، ریشه زنی متفاوت خواهند بود و بهتر برای اطلاع دقیق از قیمت ها با قالیشویی منتخب خود تماس بگیرید و خدماتی که میخواهید را به صورت دقیق از آنها توضیح دهید تا قیمت دقیقی را دریافت کنید .

قالیشویی آس تهران ارزانترین قالیشویی

1. عضو رسمی قالیشویان تهران 2 . شستشو با عالی‌ترین و نازلترین قیمت 3. مرمت فرش 4. بازسازی انواع فرش 5. ریشه زنی و رنگ برداری انواع فرش 6. متخصص در شستشوی قالی ابریشم، گل ابریشم و دستباف با دستگاه مخصوص 7. تحویل ۴۸ ساعته بدون تعطیلی 8.خشکشویی مبل، خوشخواب، موکت با دستگاه و شامپوی خارجی 9. سرویس‌دهی به سراسر تهران و اسلامشهر

سفارش آنلاین قالیشویی

امروزه همه کارها و سفارش و خدمات به صورت آنلاین صورت می گیرد .به همین دلیل  سفارش آنلاین قالیشویی ، یکی از خدمات آنلاینی است که قالیشویی آس تهران به شما ارائه می دهد .

دیدگاهی در مورد “بهترین قالیشویی تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *